POLO DI INGEGNERIA | DOWNLOAD

Sustainable Building Engineering

Available to students starting in academic year 2018-2019, the Bachelors Degree in Sustainable Building Engineering (L23) aims to introduce students to the knowledge and skills necessary to ensure a sustainable future. The goal of sustainable development, both for existing and future construction works, is the real challenge of our era

Sustainable Building Engineering Academic Regulations
Minimum Requirements

ACCOMODATION FOR STUDENT IN THE CITY OF RIETI
The building is intended as an accommodation for university students and it is located in the center of Rieti in Via del Porto n.51.